четверг, 7 июля 2016 г.

Лікарня.

Для того, щоб я міг легально працювати мене відправили до лікані. Сказали, щоб був там на 7 годину ранку, бо великі черги. Пішов до лікарні на 7:00. Такий вигляд має лікарня
. Зайшов, пішов в реєстратуру, запитав куди далі йти. Сказали йти до кабінету номер 2. Там уже черга. Дочекався своєї черги - зайшов. Це кабінет терапевта,  але зранку там працює лише медсестра, лікар приходе десь на 10-11 годину. Медсестра "виписала" мені таку бумагу
 і повідмічала галочками до кого і на яку приблизно годину прийти.  Видала талончики
 і сказала, щоб я йшов до лікарів згідно "розкладу" і згідно талончиків. Так виглядають коридори лікарні

. А це лабораторія психотехнічного кабінету, тут потрібно було натискати на різні кнопки. Коли світиться зелений колір то потрібно правою ногою натиснути педаль, коли червоним світиться світлофор, то потрібно натиснути рукою кнопку

. Є ще жовтий колір і різні звуки - нічого робити не потрібно - вони лише для того, щоб збивати з толку. На цьому апараті 10 кнопок і 10 лампочок
. Перші п'ять кнопок плтрібно натискати лівою рукою, інші - правою. Фоток більше не робив, а був ще у окуліста жіночка сказала, що все норм із зором. Давала якісь окуляри і малюнок мухи. Коли дивишся без окулярів, то зображення розмите, а коли через окуляри то чітке і муха піднімає крила ;) Був у невропатолога - постукала по ногам, рукам, по спині, доторкнувся, з закритими очима, пальцями до носа, вообщем-то все норм. Взяли у мене кров на цукор - спросили, що я їв і сказали, що все в нормі. А от ларинголог сказала, що слух у мене слабий для мого віку :( Ну я це і так знав. ЕКГ показала, що з серцем все в порядку. Після всих цих лікарів знову пішов до 2 кабінету. Там уже був терапевт - такий лікар років з 65 має, напевно. Сказав, що я добре говорю на польській мові. Поговорили про Україну, про війну,  про те чи я привезу в Польщу сім'ю,  про те чи не було у мене родичів у Польщі (прізвище каже на польське схоже)... В сумі маємо наступне: черги також є, але вони цивілізовані (ніхто нікого мимо черги не заводить до кабінетів, ніхто без черги не пхнеться), відношення до іностранців таке ж як і до поляків, в лікарні гарний ремонт і у лікарів є все необхідне для роботи. Мені в лікарні сподобалось!

Комментариев нет:

Отправить комментарий