пятница, 1 июля 2016 г.

Поїздка до Польщі

Виїхав з Кам'янського 21.06.2016 в 23:15. Їхав в купе - жара страшна. В потязі хтось "зробив кондиціонер"

Прибув у Лівів в 17:35. Погуляв, поміняв гривні на злоті (курс 1 злотий - 6.40 гривень), покушав в рестораньчику  "Манускрипт"



, проїхався трамвайчиком до ж/д. Автобус на Польшу приїхав в 22:00.
Автобус приїхав пустий, але до відправки всі 57 місць були заняті! В нашому автобусі 57 місць і всі зайняті!!!! Цей рейс щоденний!!! Скільки людей виїжджає шукати кращого життя??? В 23:10 виїхали. Приїхали з Львову на кордон Шигині-Медика о 00:23  22.06.2016
. Навігатор навітел вирахував пробку 1.8 кілометри. Мужик на бусі сказав, що найгірше було в четвер і що це поляки не бастують, а (як вони самі говорять) тільки працюють як італійці. Ми 6 автобус в черзі.
В 02:38 прийшла жіночка від укр сторони кордону перевіряти наші паспорти. В 03:27 почали віддавати нам паспорти. 03:50 прийшли на перевірку багажу. Одна дівчина не мала запрошення на роботу - відправили назад в Україну. 04:00 поставили штамп в паспорт. В 04:26 пройшов перевірку мішка. У хлопця виявили сигарет більше норми - вивернули всю сумку, впаяли штраф і не впустили до Польщі. Виїхали з кордону в 05:14, уже почало світать


.
08:44 на автовокзалі  в Кракові.
11:00 на автовокзалі в Глівіцах. Запитав водія автобуса як доїхати до Кендзежина-Кожлє. Каже тільки потягом. До жд вокзалу приблизно 3 км, маршруток немає, вирішив їхати на таксі. Ще був хлопець з мого автобусу і йому теж потрібно було в сторону жд вокзалу. Я з ним домовився і заплатив таксисту не 16 злотих,  а тільки 10 все інше доплатив тох хлопець. Доїхав до жд, поговорив з охоронцем, дізнався як доїхати до К-Кожлє, поговорив про життя і пішов купив білет в касі. Ж/д зараз в ремонті.



В 11:28 сидів на лавці на пероні.  З іншої сторони лавки сиділа дівчина в якої я спитав чи можу я їхати тим потягом, який їде не в 14:14, а в 12:18. Сказала що можна і вона ним теж буде їхати. Поїхали. На жд вокзалі в Кендзежині - Кожле
мене зустріли (Шимон) і довезли до роботи
. Познайомився з одним із директорів (п. Кшиштоф), мене напоїли чаєм, поговорили про роботу і я пішов додому відпочивати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий